ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۶ اردیبهشت

فرایندارزیابی دانشکده : اولین گام در پرورش توسعه حرفه ای در دانشگاه اینترنتی

The Faculty Evaluation Process: The First Step In Fostering Professional Development In An Online University

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – January 2010 Volume 7, Number 1
سال انتشار 2010
فرمت فایل PDF
کد مقاله 10831

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The presentation will trace the experiences of two program directors from Walden University and
their examination of issues involved with faculty assessment. Their experiences were used to
create a simple but effective and workable model for faculty assessment and development. Once a
presentation of how data were obtained, and analyzed, to create an effective communication
process, the specifics of how faculty members were engaged in the collegial methods to ensure a
workable professional development process will be described. The experiences of the directors in
working with assessment will be utilized as they demonstrate how they regularly conduct an
interactive evaluation process, involving the audience in using the model created at Walden in the
Richard W. Riley College of Education and Leadership. This model was developed using various
metrics, such as student course evaluations, faculty self-assessments, checklists of activity,
adherence to rubrics, etc. The entire process begins with the premise that collegial interactions
will provide the most sustainable changes. The process concludes with the implementation of
online professional development in response to the collected data..

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ارزیابی اعضای هیات علمی، توسعه حرفه ای؛ تعامل دانشگاهی؛ آموزش عالی؛ دانشگاه آنلاین

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

faculty assessment, professional development; collegial interaction; higher education; online university

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری