ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردین

فراتر از کنوانسیوفن، فراتر از نقد: به سوی راه سوم برای آماده سازی رهبران آموزشی به منظور ارتقاء حقوق و عدالت اجتماعی

Beyond Convention, Beyond Critique: Toward a Third Way of Preparing Educational Leaders to Promote Equity and Social Justice

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله National Council of Professors of Educational Administration
سال انتشار 2012
فرمت فایل PDF
کد مقاله 7323

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This two-part manuscript has been peer-reviewed, accepted, and is endorsed by the National
Council of Professors of Educational Administration (NCPEA) as a signicant contribution to the
scholarship and practice of education administration. In addition to publication in the International Journal of Educational Leadership Preparation,2 Volume 7, Number 2 (Summer 2012), ISSN
2155-9635, this manuscript exists in the Connexions Content Commons as an Open Education Resource (OER). Formatted and edited by Theodore Creighton, Virginia Tech; Brad Bizzell, Radford
University; and Janet Tareilo, Stephen F. Austin State University. The assignment of topic editor
and double-blind reviews are managed by Editor, Linda Lemasters, George Washington University.
The IJELP is indexed in the Education Resources Information Center (ERIC), sponsored by the
United States Department of Education.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

عدالت اجتماعی، رهبران آموزشی،مدارس، رویکرد انتقادی، مدیریت آموزشی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Social Justice, Educational Leader , Schools, Critical Approach , Educational administration

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری