ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردین

طراحی برنامه درسی مبتنی بر توسعه کارآفرینی از طریق رویکرد کارت امتیاز متوازن

The Design of Curriculum Development Based on Entrepreneurship

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Education Studies(2015),www.ccsenet.org
سال انتشار 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3316

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This research is intended to develop curriculum based on entrepreneurship through balanced scorecard approach at the School of Business or Sekolah Tinggi Ilmu Ekonomi (STIE) Nobel Indonesia. In order to develop the curriculum, a need analysis in terms of curriculum development that involves all stakeholders at STIE Nobel in Indonesia has been conducted. This research found that the basic skills of entrepreneurship are the main data in the curriculum development based on entrepreneurship. The researchers classify those skills into four business perspectives in accordance with the principle of the balanced scorecard. This study showed that the balanced scorecard approach can be used as a means of mapping the curriculum and the theme for teaching entrepreneurship at STIE Nobel Indonesia

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

توسعه برنامه درسی،موضوع کارآفرینی،رویکرد کارت امتیاز

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

curriculum development, entrepreneurship subject, balanced scorecard approach, teaching strategy

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری