سنگ فرش جدید جاده به دانش: یک آزمایش برای بهبودساخت و ساز آموزش و پرورش
Paving New Roads To Knowledge: An Experiment To Enhance Construction Education
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – April 2008 Volume 5, Number 4 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12580 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
As a result of their own sometimes frustrating educational experiences, and a growing discontent
with their current teaching methods, the authors, in conjunction with another instructor, decided
to try an experiment. With the goal of enhancing visualization and understanding, the instructors
created several multi-path educational paths for the reinforced concrete class. These alternative
paths or “roads” included electronic visits to the site of the construction of a concrete frame
building, homework assignments based on the various building components, discussions with the
project manager, and a “hands on” public service project. This paper details the traditional and
multi-path educational delivery models in a concrete course, resources required to “construct”
more roads to knowledge, the results of a short survey of student reaction, and a synopsis of
faculty comments on the effectiveness of the effort.
Keywords: .
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
بتون مسلح، دیجیتال، تصویرسازی، شبیه سازی، ساخت و ساز، چند رسانه ای، محل کار، برنامه، تحویل آموزشی، مدیریت پروژه
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Reinforced Concrete, Digital, Visualization, Simulation, Construction, Multimedia, Jobsite, Plans, Educational Delivery, Project Management
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.