روش طراحی پس رو در برنامه ریزی درسی زبان خارجه
Backward Design Method in Foreign Language Curriculum Developmen
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Available online at www.sciencedirect.com |
سال انتشار |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 215 ( 2015 ) 213 – 217 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
4943 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
In this paper the authors focuses their main attention on the need for improvement of curriculum planning within the course
“Foreign Language”. The article presents the topicality, purposes and stages of a foreign technology called “backward design
process” as the innovative method of foreign language curriculum development. It highlights the main characteristics of the
stages, reveals both advantages and difficulties that may occur during the application of backward design technology within
Russian higher education system. The authors give the brief characteristics of current state of language training in National
Research Tomsk Polytechnic University and describe achievements and problems based on the experience gained.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کلمات کلیدی: برنامه درسی؛ زبان خارجی؛ طراحی پس رو؛ ارزیابی نتایج یادگیری
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Curriculum; foreign language; backward design; learnung outcomes assessment
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.