ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱ دی

روانشناسی مشتری مدار نام تجاری

Customer-Based Psychology Branding

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia-Social and Behavioral Sciences105
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 7733

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Brand has been proven to match with human characteristics, lifestyles and preferences. However the relationship between brand and psychological element received little attention. This paper suggests three elements that form the customer-based psychological branding namely sensory, cognitive, and affective. These predictor variables are tested against brand loyalty. The setting for this study was the five-star hotel segment and for that reason guests who had experience staying in the selected five-star hotel segment were chosen. It is concluded that five senses, cognitive and affective are able to influence the evaluation towards hotel brand.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

روانشناسی، حسی، شناختی، عاطفی، وفاداری

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Psychology; Sensory; Cognitive; Affective; Loyalty

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری