رفتن به مرحله اضافی برای مشارکت والدین : اتصال خانواده و معلم مدرسه با قدرت وب سایت
Going The Extra Step For Parental Involvement: Connecting Family And School With The Power Of Teacher Websites
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – June 2008 Volume 5, Number 6 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12630 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Current literature supports the idea of teacher created websites for parental involvement;
however, it does not provide adequate guidelines for determining formal content of a teacher
website. While potential benefits are often suggested, specific guidelines appear infrequently. This
study sought to address some of the shortcomings in the literature on teacher websites by
conducting an online survey of both teachers and parents of elementary schools regarding their
beliefs about what is essential and ideal content for teacher websites.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
معلم وب سایت ها، وب سایت کلاس درس
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Teacher Website, Classroom Website
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.