ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت

رضایت مشتری با ارائه دپارتمان ارتباطات دانشگاه زیلینا

Customer satisfaction with presentation of the Department of Communication of Zilinska univerzita v Ziline

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Social and Behavioral Sciences 230 ( 2016 ) 49 – 57
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3413

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

In this paper are discussed the tools of marketing communication which the Department of communication of The Faculty of
Operation and Economics of Transport and Communications of Zilinska univerzita v Ziline uses in its activities. Specifically, we
pay attention to various areas as advertising, public relations, personal selling, and sales promotion. The paper presents a survey
of customer satisfaction with the presentation of the Department of communications. We have used a direct survey method,
specifically the marketing research. The aim was to find out how students of selected classes perceive level of marketing
activities in the field of communication at their department. This set out four key proposals arising from the previous stages of
research and analysis. It is an informative brochure for potential students, informative board, innovation of the department´s
website, and suggestion for promotional products. Planning of marketing activities can be targeted at different defined objectives.
In the case of the communication policy of the Department of Communications, this planning is designed to increase the
effectiveness of marketing presentations. Through a detailed marketing plan drawn up by the various instruments of
communication mix their introduction into the process of using will facilitate.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

تبلیغات، روابط عمومی، تبلیغ فروش، فروش شخصی، تحقیقات بازاریابی، بخش بندی، استراتژی فروش، برنامه بازاریابی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

advertising; public relations; sales promotion; personal selling; marketing research; segmenting; marketing strategy; marketing’s plan

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری