رضایت دانشکده در آموزش عالی: روش TQM
Faculty Satisfaction In Higher Education: A TQM Approach
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – June 2010 Volume 7, Number 6 |
سال انتشار |
2010 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
11323 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This paper was aimed to investigate the levels of satisfaction among faculty members in higher
education in Pakistan. Five hundred faculty members were surveyed from leading public and
private universities through an instrument developed by the authors and 450 were completed and
returned. Percentage method was used to analyze and interpret data. The results highlighted the
value of the survey as a strategy for management and human resource planning in universities.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
مدیریت کیفیت جامع (TQM)، رضایت دانشکده، رضایت شغلی، آموزش عالی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Total Quality Management (TQM), Faculty Satisfaction, Job Satisfaction, Higher Education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.