راهبردها و ابتکاراتی برای دوباره زنده کردن برنامه ESTM دانشگاه ویزلی
Strategies And Initiatives That Revitalize Wesley College STEM Programs
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Third Quarter 2015 |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7141 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Church-related small private liberal arts baccalaureate minority-serving institutions like Wesley
College have modest endowments, are heavily tuition-dependent, and have large numbers of
financially-challenged students. In order to sustain the level of academic excellence and to
continue to build student demographic diversity in its accessible robust Science and Mathematics
(STEM) programs, the faculty sought federal and state funds to implement a coordinated program
of curriculum enhancements and student support programs that will increase the number of
students choosing STEM majors, increase their academic success, and improve retention.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
دانشگاه ویزلی ، تحصیلات ESTM ، حافظه ، موفقیت دانشجو ، موسسه خدماتی اقلیت ، آزمون استعداد مدرسه ای ، برنامه دانشور کانن
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Wesley College; STEM Education; Retention; Student Success; Minority Serving Institution (MSI); SAT; NIH NIGMS (IDeA) INBRE; NSF EPSCoR; NSF S-STEM; Cannon Scholar program; DE-INBRE; DEEPSCoR
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.