ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردین

راهبردهای یادگیری خودتنظیمی-پیش بینی کننده ارزیابی علمی

Self regulated learning strategies – predictors of academic adjustment

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Available online at www.sciencedirect.com
سال انتشار Procedia - Social and Behavioral Sciences 33 (2012) 104 – 108
فرمت فایل PDF
کد مقاله 6788

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Our study aims to highlight the relationship between students’ previous academic performances, psychological
characteristics of the learning motivation, learning strategies, and the first year academic adjustment. We suppose that
previous academic achievement, self regulated learning strategies and motivational orientations predict academic
adjustment. The hierarchical regression technique highlighted that self regulated learning strategies, academic self
regulation strategiesefficacy and test anxiety are predictors of academic adjustment, the strongest predictors being the metacognitive

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ارزیابی آموزشی، فراشناختی، انگیزش یادگیری،راهبردهای یادگیری، یادگیری خودتنظیمی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

academic adjustment, metacognition, learning motivation, learning strategies, self regulated learning

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری