ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردین

راهبردهای فراشناختی دانشجویان دانشگاه نسبت به سطوح درک اعتماد بنفس در مورد یادگیری

Metacognitive strategies of the university students with respect tohtheir perceived self-confidence levels about learning

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Available online at www.sciencedirect.com
سال انتشار Procedia - Social and Behavioral Sciences 116 ( 2014 ) 3336 – 3339
فرمت فایل PDF
کد مقاله 6791

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The purpose of this study is to investigate metacognitive skills or strategies of the university students according to their perceived
self-confidence levels about learning. Study group of this research consist of 400 university students. The students were
randomly chosen from different schools and departments of Gazi University, Turkey in 2012. Managing Metacognition Inventory
was used to collect data. One way anova was applied to analyze data. The students who have higher self-confidence more use the
strategies of note taking, summarizing, reflecting, reciting and reviewing what they learned to things they have already know

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

راهبردهای فراشناختی، اعتماد بنفس، یادگیری،دانشجوبان دانشگاه

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Metacognitive strategies, self-confidence, learning, university students

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری