دیدن باور است:تجسم ریاضیات در آموزش و پرورش اقتصاد
Seeing Is Believing: Mathematics Visualization In Economics Education
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – November 2007 Volume 4, Number 11 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14519 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Visualization through the use of physical objects is an important method that instructors can use
to convey and solidify an understanding of economic principles in their novice students of
economics. This paper outlines three simple examples which have been successful in the
classroom, each taking a question that students frequently ask --- why we build models, what a
model looks like, and what we learn from a model --- and answering them with images of
airplanes, watermelons and windows.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
ریاضیات، تجسم، اقتصاد، آموزش و پرورش
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Mathematics ، Visualization ،Economics ،Education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.