درک کسب و کار مثبت دانشکده و رفتار منفی دانشجو
Business Faculty Perceptions Of Positive And Negative Student Behaviors
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – June 2008 Volume 5, Number 6 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12618 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The behavior of students can enhance or degrade the classroom experience for students and
faculty alike. While a stream of research has focused on student behaviors in primary and
secondary education, little attention has been directed at student behaviors in the higher
education setting. The qualitative research presented in this manuscript identifies student
behaviors that business faculty perceive to be examples of unusually positive or negative
behaviors. Research implications and suggestions for future research are also presented.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
رفتار دانش آموز، رفتارهای مخرب دانش آموز، آموزش کسب و کار
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: student behaviors, disruptive student behaviors, business education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.