درک و آگاهی اساتید دانشکده درباره ی تغییر از رشته های درسی حضوری به سوی آموزش اینترنتی ؛
Faculty Perceptions Of Moving A Face-To-Face Course To Online Instruction
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Third Quarter 2015 |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7904 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This qualitative study explores the experiences of 10 faculty members who developed and taught an online course that they had previously taught in a face-to-face classroom. The categories from the data analysis included planning, implementation, and reflection. Within the categories, eight themes emerged from the data. The themes addressed technological support received during online course development, time commitment of faculty, role of faculty member, instructional strategies used within the online course, adjustment of teaching in an online course, synchronous versus asynchronous instruction, faculty member confidence, and control. We drew three conclusions from faculty members’ experiences and perceptions.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
پایه های غیر حضوری ، برنامه ریزی دوره های تحصیلی ، انجام و اجرای رشته های اینترنتی ، تعهد اساتید دانشگاه ؛
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Online Course; Course Planning; Online Course Implementation; Faculty Reflection; Faculty Commitment
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.