ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۳ بهمن

درس دادن برای سواد فیزیکی: مفاهیم برای طراحی ساختار و PETE

Teaching for physical literacy: Implications to instructional design and PETE

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله journal of sport and health science 4 2015
سال انتشار Received 3 February 2015; revised 1 March 2015; accepted 1 March 2015 Available online 17 April 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 857

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Physical education teachers play an important role in helping students’ development of the motor skills needed to be physically literate individuals. Research suggests that teacher made instructional design decisions can lead to enhanced motor skill learning. After presenting a model of evidence-based research this paper presents information that will help teachers plan and execute lessons designed to improve students’ motor skills. Variables that impact motor skill learning in physical education including time, type of practice, content, presentation and organizational strategies, and student skill level are presented and discussed. A brief section on student attitudes, their relation to motor skill learning and to physical literacy is included. Motor skills are needed for physically literate people to enjoy lifelong physical activity. Physical education teachers and the decisions they make contribute to students’ learning and whether the goal of physical literacy is met.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

یادگیری مهارت های حرکتی، تحقیق راجب تدریس در تربیت بدنی، نگرش دانش آموزان

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Motor skill learning; Research on teaching in physical education; Student attitude

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری