دانشگاه پردیس در مقابل دانشگاه خارج : نتایج یادگیری تحلیل تطبیقی MBA برای یک برنامه کلاس درس
On-Campus Versus Off-Campus: A Comparative Analysis Of MBA Learning Outcomes For A Classroom-Based Program
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – March 2008 Volume 5, Number 3 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12541 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Both direct and indirect measures of learning outcomes provide data that can be used to improve
learning. The research reports a study of an indirect measure of learning outcomes in an MBA
program. The measure was a Post-Then format using a five point Likert scale. Thirteen courses
were analyzed generating 107,440 responses over a 5-year period. Two research questions were
addressed: Are MBA students learning as demonstrated by an improvement in learning outcomes?
and, Is there a difference in learning outcomes for on-campus versus off-campus students? Results
are presented and future research directions are offered.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
.
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
.
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.