دانشگاه های انگلستان: کبمود تفکر انتقادی در دانشجویان بین المللی
British Universities: International Students’ Alleged Lack of Critical Thinking
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 215 ( 2015 ) 2 – 8 |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
1023 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This paper investigates British academics’ perception of international students’ alleged lack of critical thinking and poor writing
performance. This research is relevant to those students and academics expected to demonstrate competences required for
acceptance in the English speaking academic environment. The aim of this paper is to investigate in detail those factors that make
British academics devalue academic material written in English as a second language. Using literature review and literature
analysis as research methods, the authors present a detailed summary of problems associated with international students’
performance in the UK universities and conclude with a set of practical recommendations for Russian speaking students and
academics.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
تفکر انتقادی؛ تفکر جانبی؛ نگارش دانشگاهی؛ دانشگاه های انگلستان؛ آزمون های روان سنجی؛ دانشجویان بین المللی.
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Critical thinking; lateral thinking; academic writing; British universities; psychometric tests; international students.
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.