ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۳ بهمن

دانش، انتقال و نوآوری در برنامه درسی سواد فیزیکی

Knowledge, transfer, and innovation in physical literacy curricula

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله journal of sport and health science 4 2015
سال انتشار Received 17 February 2015; revised 28 February 2015; accepted 1 March 2015 Available online 10 April 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 830

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Literate individuals possess knowledge and skill and can apply these to perform tasks in novel settings. Knowledge is at the heart of physical literacy and provides the foundation for knowing what to do and how and when to perform. In this paper I argue that physical literacy includes not only knowledge for performance but also the ability to apply knowledge and use knowledge for innovation. Scholars since the 1930s have addressed the role of knowledge in physical literacy designing curricula centered on transmitting knowledge through a range of interdisciplinary approaches to physical education. This emphasis on physical literacy curricula continues today in the Science, PE, & Me! and The Science of Healthful Living interdisciplinary curricula

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

اپلیکیشن، نوآوری، بین رشته ای، یادگیری، سواد، انتقال

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Application; Innovation; Interdisciplinary; Learning; Literacy; Transfer

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری