ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۶ اردیبهشت

جلسات محرمانه شورای آموزش و پرورش ایلینویز: آیا سرپرست تفاوت ایجاد می کند؟

Illinois Board of Education Closed Sessions: Does the Superintendent Make a Difference?

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Journal of Educational Leadership Preparation,1 Volume 6, Number 4 (October - December, 2011), ISSN 2155-9635.
سال انتشار 2011
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11102

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Teniendo sesiones a puertas cerradas en reuniones de tabla de escuela para alcanzar decisiones de principio
mayores son desalentadas generalmente; pero, las tablas de la escuela utilizan ocasionalmente esta táctica si
conicto y tensión surgen (Lunenburg& Ornstein, 2000). Por lo tanto, las preguntas de" con qué frecuencia
hace un conicto de encuentro de Consejo de Educación y tensión" y "cómo es la decisión que es hecha
para planicar una sesión a puertas cerradas para discutir asuntos de escuela" son muy pertinentes en estos
tiempos de transparencia pública.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

شورای آموزش و پرورش، سرپرست، جلسات، رهبری آموزشی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Board of Education , Superintendent, Sessions, Educational Leadership

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری