تنظیمات آموزش بین المللی الکترونیکی دانشجویان : مطالعه فن آوری(SDUT) از دانشگاه شاندونگ
E-Learning Preferences Of International Students: The Shandong University Of Technology Study (SDUT)
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – April 2008 Volume 5, Number 4 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12590 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This study was prompted by one institution’s decision to make flexible delivery and
internationalization a strategic priority. Through an existing relationship with an education
institute in China, it has been possible to gauge their students’ online learning experiences,
preferences and intentions to study mixed mode delivery programmes overseas. However, on
quick review of the literature, it became apparent that there is a dearth of research on overseas
students’ online learning preferences. The researcher set out to redress this imbalance and from
the insights gained put forward suggestions to strengthen online programme development, staff
training and IT investment. These recommendations provide practical strategies for institutes that
want to provide relevant programmes to international students and to grow in the international
market place.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
یادگیری الکترونیکی، آموزش از راه دور، دانشجویان بین المللی، اینترنت، نیوزیلند، چین، اقتصاد
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: E-learning, distance learning, international student, internet, New Zealand, China, Economics
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.