تمایز میان اعتباربخشی آژانس ها برای برنامه های کسب و کار
Distinctions Among Accreditation Agencies For Business Programs
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – September 2007 Volume 4, Number 9 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14058 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Over the past twenty years, business accreditation has become a growth industry. In 1988, some
eleven percent of business programs were accredited by an accrediting body devoted solely to
business program accreditation. Today, over forty-two percent boast of such external validation of
their programs. Although the three principal accrediting agencies all profess to uphold the highest
academic standards, marked differences exist. The ACBSP and IABSP share certain qualities that
distinguish them from AACSB. However, the AACSB brand, long synonymous with the biggest and
the best, remains unchallenged.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کسب و کار
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Business
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.