ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردین

تفاوت های جنسیت و سطح آموزش در مفاهیم یادگیری

Gender and educational level differences in the conceptions of learning

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 127
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9532

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The study is based on literature focused on investigating differences in the conceptions of learning (Säljö, 1979; Tynjälä, 1999; Purdie & Hattie, 2002; Entwistle & McCune, 2004). The study has 200 participants: 100 high school students, grade X and 100 students from the Faculty of Psychology Year 2, the frequency of which 66 boys and 134 girls, aged 15-40 years (M = 18.79, SD
= 4.04). Data were collected by means of scale: conception of learning. (Purdie & Hattie, 2002), Revision III, with six conceptions: learning is understanding, personal change, social skills development, ongoing process of information acquisition, debt.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مفاهیم یادگیری، تغییر شخصیت، پیشرفت مهارت های اجتماعی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

conceptions of learning, personal change, social skills development.

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری