تغییری کوچک در کلاس درس : وارونه کردن روش های آموزشی دوره ی تحصیلی ؛
Flipping The Classroom: Turning An Instructional Methods Course Upside Down
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Fourth Quarter 2015 |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7912 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Higher education and teacher education in particular are entering a time of transformation. With
major forces like shifting demographics, new technologies, and the move from an industrial to an
information society, teacher educators need not only to prepare teachers for new ways of
teaching, but also must adopt and model best practices for these new teaching methods. This
study examines how several key strategies from Flipped Classroom theory can be adapted to an
instructional methods course. Findings show that with careful curriculum design, both content
and methods learning objectives can be taught and mastered with Flipped Classroom methods.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
تربیت معلم ، تغییری کوچک در کلاس درس ، تکنولوژی برای یادگیری ؛
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Technology-Enabled Learning; Flipped Classroom; Teacher Education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.