ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۸ اردیبهشت

تطبیق تست استراتژی با شخصیت دانشجو در یک دانشگاه به لحاظ تاریخی

Matching Testing Strategy With Student Personality In A Historically Black University

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – March 2006 Volume 3, Number 3
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 16289

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Most instructors believe that if students know the material that is taught, their knowledge will
manifest by successful performance on any type of examination question that instructors devise. The
issue that is now evolving is whether or not instructors can alter teaching and testing strategies to
bring about an optimal learning environment. More particularly, this study represents an attempt to
correlate students’ learning style preferences to performance on four types of examination
questions. The results reported in this study shows that intuitive and thinking students do not
perform well on open-ended quantitative test. Moreover, intuitive students are not very good when it
comes to multiple-choice quantitative test. Finally, feeling, sensing, and thinking students perform
better on multiple-choice theory tests.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

شخصیت

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Personality

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری