ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۲۸ اردیبهشت

تداوم برنامه درسی ریاضیات بین دوره ابتدایی و راهنمایی

On the Continuity Mathematics Curriculum between Primary and Secondary School

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Available online at www.sciencedirect.com
سال انتشار Procedia - Social and Behavioral Sciences 180 ( 2015 ) 871 – 877
فرمت فایل PDF
کد مقاله 4630

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

In this paper we intend to present a review of the National Curriculum continuity in mathematics, in terms of content, from the
primary to the secondary. The issues on which we have committed are related to „outputs” learning mathematics fourth class and
„inputs” appropriate grade. Because a complete analysis of mathematics curricular content can not be included in an article like
this, we summarize only the learning content „fraction”. As far we know, continuity issues relating to both the content of their
purchases to specific skills training to students, standards and performance descriptors etc., relative to a subject or a curriculum
area, in recent formulation, not be found treated in the literature, even in the didactics of discipline.
©

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مداومت، برنامه درسی،ریاضیات،آموزش ریاضی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Keywords: continuity, curriculum, mathematics, mathematics education

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری