تداوم برنامه درسی ریاضیات بین دوره ابتدایی و راهنمایی
On the Continuity Mathematics Curriculum between Primary and Secondary School
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Available online at www.sciencedirect.com |
سال انتشار |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 180 ( 2015 ) 871 – 877 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
4630 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
In this paper we intend to present a review of the National Curriculum continuity in mathematics, in terms of content, from the
primary to the secondary. The issues on which we have committed are related to „outputs” learning mathematics fourth class and
„inputs” appropriate grade. Because a complete analysis of mathematics curricular content can not be included in an article like
this, we summarize only the learning content „fraction”. As far we know, continuity issues relating to both the content of their
purchases to specific skills training to students, standards and performance descriptors etc., relative to a subject or a curriculum
area, in recent formulation, not be found treated in the literature, even in the didactics of discipline.
©
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
مداومت، برنامه درسی،ریاضیات،آموزش ریاضی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: continuity, curriculum, mathematics, mathematics education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.