ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت

تحول شورای آموزش دانشگاه در دانشگاه شهر نیویورک

Transforming Community College Education at The City University ofNew York

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Journal of Educational Leadership and Management,1(1),99-­129. doi: 10.447/ijelm.2013.04
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 4356

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The City University of New York (CUNY) developed and implemented two evidencebased, educational initiatives at its community colleges. Accelerated Study in Associate
Programs (ASAP), on six campuses, helped 55 percent of students who enter with one
or two developmental needs earn an associate degree within three years. This compares
with 20 percent for non-ASAP students who needed remediation. An external random
assignment study by MDRC found that ASAP increased credits earned, completion of
developmental coursework, and first-to-second semester retention. An independent
study out of Columbia University Teachers College estimated that despite higher initial
expenses, ASAP’s higher graduation rate costs the university $6,500 less per three-year
graduate. The second innovation, CUNY’s New Community College (NCC), opened
with 300 students in Fall 2012. It offers A.A. and A.S. degrees for transfer to
baccalaureate programs, plus occupational A.A.S. degrees. Using a curriculum
organized around problem-solving for New York City’s future, it integrates
developmental and credit coursework, field experiences, and classroom learning in a
structured and supportive environment. Other components include full-time study in the
first year, limited majors, and a multidisciplinary faculty-staff instructional team. Early
results include a 92 percent first-to-second-semester retention rate for Spring 2013.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

CUNY، کالج، آموزش مبتنی بر شواهد، موفقیت دانش آموز

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

CUNY, community college, evidence-based education, student success

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری