ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۳۰ فروردین

تجزیه و تحلیل برنامه تجارت الکترونیک در برنامه درسی کسب و کار دانشکده

An Analysis Of The e-Business Program In The School Of Business Curriculum

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – January 2007 Volume 4, Number 1
سال انتشار 2007
فرمت فایل PDF
کد مقاله 12832

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The article analyzes various present and future aspects of e-business as it is or should be
incorporated in the school of business curriculum. The study uses both primary and secondary data.
The results indicate that e-business courses are currently taught across the traditional disciplines of
business schools. The courses are primarily taught as independent electives or as part of a regular
course. The faculty preference for the future of e-business courses seems to be in the same direction,
maybe even more extreme. Currently, a minority of schools do offer a certificate, major, or degree
program in e-business.
The current levels of e-business courses, faculty expertise, and faculty development funds all seem to
be less than satisfactory.
The sudden and significant decline in internet-based businesses did have significant negative effects
on the number of course offerings in e-business and student enrollment in these courses. However, a
significant number of respondents believe that the importance of e-business, hence e-business
courses, will increase in the future.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

برنامه تجارت الکترونیک

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

e-Business Program

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری