ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردین

تجزیه و تحلیل از ادبیات تحقیق مدل های مولفه ای حرفه ای با رویکرد شناختی-انگیزشی

Analysis of research literature of professional competency models with a cognitive-motivational approach

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 171
سال انتشار 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9524

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Prior studies determined the importance of study of professional competencies under eight approaches: 1)workplace; 2)behavioral theory; 3)business strategy; 4)holistic approach; 5)engineering and technological context; 6)higher education; 7)organizational psychology; and 8)cognitive and motivational approach. The aim to delve deeper the cognitive-motivational aspect is to determine the relationship between these aspects. Thereupon we use techniques
of scientific domain analysis as scientific analysis of the patterns of co occurrence and co-citation in the research literature indexed in Scopus, bibliographic records are analyzed for relating the theories of the most representative authors and key terms found grouped in clusters research to prove that An individual’s learning is proportional to the motivation provided to him or her, which means that it is necessary to know the personal aspects of each individual in the formation of professional competencies. Other factors affected by motivation are goals and achievements.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

تجزیه و تحلیل دامنه ی علمی، شناختی-انگیزشی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

scientific domain analysis; cognitive-motivational

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری