ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۷ اردیبهشت

به حداقل رساندن افکار ناکارآمد حرفه : چشم انداز بهبود استراتژیک دانشجو

Dysfunctional Career Thoughts Minimization: Strategically Improving Student Outlook

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله ournal of College Teaching & Learning – March 2006 Volume 3, Number 3
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 16272

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Career practitioners have long observed that dysfunctional (negative) career beliefs contribute
heavily to the difficulty many college students have in making rational career decisions. This study
attempts to measure the impact that a career planning course can have on reducing dysfunctional
career thoughts, and thereby increasing the ability of students to focus their career plans. The
Career Thoughts Inventory (CTI) was used to assess dysfunctional career thinking before and after
students’ participation in a three credit hour career planning course. Statistical analyses clearly
indicate that dysfunctional career thoughts are significantly reduced through application of an
effective career planning course

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

حرفه ای، افکار

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Career، Thoughts

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری