به آموزش فکر می کنم: استفاده از روش قانون سقراطی در خارج از محیط مدرسه
Teaching To Think: Applying The Socratic Method Outside The Law School Setting
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – September 2009 Volume 6, Number 5 |
سال انتشار |
2010 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
11307 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
An active learning process has the potential to provide educational benefits above-and-beyond
what they might receive from more traditional, passive approaches. The Socratic Method is a
unique approach to passive learning that facilitates critical thinking, open-mindedness, and
teamwork. By imposing a series of guided questions to students, an instructor can challenge
students to think for themselves, learn from their mistakes, and give them the necessary tools they
will need to assess situations they will encounter in both their professional and personal lives.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
یادگیری فعال، روش سقراطی، تفکر انتقادی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Active learning, Socratic Method, critical thinking
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.