ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۵ اردیبهشت

برقراری ارتباط در یک کلاس درس چند فرهنگی: مطالعه رفتار غیرکلامی دانش آموزان و نگرش نسبت به دانشکده لباس

Communicating In A Multicultural Classroom: A Study Of Students’ Nonverbal Behavior And Attitudes Toward Faculty Attire

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – July 2011 Volume 8, Number 7
سال انتشار 2011
فرمت فایل PDF
کد مقاله 10333

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Economic and market globalization in the United States has engendered a multicultural learning
environment that challenges both faculty and students. Diversity in the classroom is further
complicated by nonverbal communication, which impacts on students’ attitudes toward faculty
members. Because today’s classrooms are changing and undergoing rapid shifts in composition,
culture, and orientation, the nature of learning is also changing to be more participative,
interactive, and team-oriented. To ensure that effective learning is taking place in
global/multicultural classroom settings, an improved faculty-student nonverbal relationship is
critically important. This study, therefore, emphasizes the importance of appropriate dress/attire
in a diverse classroom setting.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ارتباط غیر کلامی. دانشکده؛ دانشجو؛ کلاس های درس چند فرهنگی؛ جهانی شدن؛ لباس

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

nonverbal communication; faculty; student; multicultural classrooms; globalization; attire

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری