ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت

بررسی یک دهه دستاورد خواندن و ریاضیات دانشجویی در میان مدارس دولتی سنتی اولیه و ثانویه و منشور دانش آموزان: یک بررسی فراتحلیل

Examining A Decade Of Reading And Mathematics Student Achievement Among Primary And Secondary Traditional Public School And Charter School Students: A Meta-Analytic Investigation

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Fourth Quarter 2013 Volume 10, Number 4
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9510

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The current investigation will synthesize numerous studies conducted across the nation at the
elementary, middle and high school levels. Meta-analytic techniques will assist parents and
educators in making evidence-based decisions while adding to the research supporting educational
reform and promoting best practices in both educational models. This study was specifically
designed to consider a number of variables in charter schools relative to traditional public schools,
including socioeconomic status, English language learning, school competition, and eligibility for
special education that may impact student mathematics and reading achievement. The findings of
the current investigation suggest that students in charter school programs are not performing as
well as students in traditional public schools on mathematics and reading achievement
examinations.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مدارس؛ انتخاب مدرسه؛ متاآنالیز؛ پیشرفت ریاضی؛ خواندن دستاورد

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Keywords: Charter Schools; School Choice; Meta-Analysis; Mathematics Achievement; Reading Achievement

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری