ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۹ اردیبهشت

بررسی پرونده جک چاک : دانش آموزان کلاس درگیر یادگیری فعال از طریق تحقیق در مورد یک جنایتکار

Investigating The Jack The Ripper Case: Engaging Students In A Criminal Investigations Class Through Active Learning

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – September 2010 Volume 7, Number 9
سال انتشار 2010
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11383

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The present study examines the utilization of a class project involving the Jack the Ripper murders.
Students enrolled in a criminal investigations class were required to investigate the five canonical
murders associated with the infamous serial killer known as Jack the Ripper and the murders that
occurred in London during 1888. This paper explains the project and how students perceived the
project. A brief survey of student perceptions regarding the project indicate that overall students
thought the project was an excellent active learning experience . The project has excellent potential
for active learning applications in others courses as well such as criminology, a special topics
course about violent offenders or perhaps a forensic psychology class.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

یادگیری فعال، تحقیقات جنایی جک قاتل، جرم شناسی، روانشناسی قانونی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Active learning, criminal investigations, Jack the Ripper, criminology, forensic psychology

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری