بررسی نظامندی از یادگیری موقعیت محور در آموزش طب سنتی چین
Case-based learning in education of Traditional Chinese Medicine: a systematic review
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Online Submissions:http://www.journaltcm.com |
سال انتشار |
J Tradit Chin Med 2013 October 15; 33(5): 692-697 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7674 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
OBJECTIVE: To assess the effect of case-based
learning (CBL) in the education of Traditional Chinese
Medicine (TCM).
METHODS: The studies concerning TCM courses
designed with CBL were included by searching the
databases of EBSCO, Pubmed, Science Citation Index,
China National Knowledge Infrastructure,
Chongqing VIP database. The valid data was extracted
in accordance with the included criteria.
The quality of the studies was assessed with Gemma
Flores-Masteo.
RESULTS: A total of 22 articles were retrieved that
met the selection criteria: one was of high quality;
two were of low quality; the rest were categorized
as moderate quality. The majority of the studies© 2013 JTCM. All rights reserved
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
دارو؛ سنت چینی ،مکمل، درمان؛ یادگیری مبتنی بر موقیت محور؛ آموزش، بازنگری نظام مند
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Medicine; Chinese traditional; Complementary،therapies; Case-based learning; Teaching،Systematic review
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.