بررسی تاثیر دایره زمان بر افزایش احترام متقابل و احترام به مقررات کلاس در میان دانش آموزان دختر ایرانی
The Investigation of the Influence of ‘Circle Time’ on Increasing Mutual Respect and Respecting Class Regulations among Iranian Female Students
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of Educational and Management Studies J. Educ. Manage. Stud., 4 (3): 672-676, 2014 |
سال انتشار |
2014 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
2353 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The present research studies the Influence of ‘Circle Time’ on Increasing Mutual Respect and
Respecting Class Regulations among Iranian Female Students. A researcher made questionnaire was used
for measuring the student's Mutual Respect and their level of Respecting Class Regulations. The
experiment Consisted of different group activities concerning recreational which were organized in 12
sessions. The result showed significant improvement of the experimental group over the control group
with regard to their respect of Class regulations, But The result showed insignificant improvement of the
Mutual Respect.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
دایره زمان، احترام متقابل، احترام به مقررات کلاس
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Circle Time, Mutual Respect, Respecting Class Regulations
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.