ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت

بررسی اعتماد در دانش آموزان، مدیران و معلمان (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر

Evaluation of Trust in Students, Administrators and Teachers (Case Study: Islamic Azad University of Khomeinishahr)

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of Educational and Management Studies J. Educ. Manage. Stud., 3(4): 290 -294, 2013
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 2865

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

ABSTRACT: Increase the level of trust in organizations, increase jobs and improve staff shall comfort. The distrust,
suspicion of others and lack of confidence in the people. The result of this lack of trust, lack of disruption in the
formation of relationships and collective cooperation. This study tries confidence and masters students of Islamic
Azad University of Khomeinishahr officials to review. The results show that, 88.5% of respondents believed the
lower average level of integrity in speech and behavior of officials and faculty and 79.8%, while medium and low
confidence in the officials and university professors believe, they are just doing their job to moderate and low. 87%
believe that the level of cooperation and assistance is low. Also, more than half of the respondents believe that the
high and very high levels, there is a pretense and hypocrisy on the campus. Also, more than half of the respondents
were high and very high levels, religion and social ethics as a solution.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

اعتماد، دانشجو، نفاق، صداقت، همکاری

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Trust, Student, Hypocrisy, Integrity, Collaboration

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری