ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱۵ اردیبهشت

برداشت از خواندن تکالیف: یک مقایسه از دانش آموزان کسب و کار و استادان

Perceptions Of Reading Assignments: A Comparison Of Business Students And Professors

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – March 2006 Volume 3, Number 3
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 16263

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

How do the perceptions of reading assignments of students and professors differ? This study
surveyed undergraduate business students and professors to address this question. A review of
literature indicated that professors believe that reading assignments are an important part of the
learning process while students view reading as less important. Two questionnaires were
developed; one for professors and one for students. One hundred four students and twenty-two
professors participated in the study. Cluster sampling was used to select student participants and all
business school professors were polled. The results will assist with the understanding of college
teaching and the development of teaching methods.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

دانش آموزان کسب و کار

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Business Students

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری