ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۹ فروردین

بازاریابی من: مطالعه موردی روی ارزیابی صلاحیت استفاده کردن از بازاریابی MBA

Marketing Me: A case study on the evolution of an MBA marketing competence exercise

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 228
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3480

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The importance of marketing competence among recent graduates is well documented in pedagogical conversations concerning business education and training (Le Diest & Winterton 2005; Winterton et al 2005; Wellman 2010). The current discussion offers a case study on the evolution of a reflective marketing competency exercise entitled, “Marketing Me.” Used as part of a core
marketing course within a U.S. MBA program over a 10-year period, we describe how the one-page, one-hour assignment has not only led to successful learning and professional outcomes for students, but also improved faculty effectiveness when technological aspects were incorporated.


کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

صلاحیت بازاریابی، تکنولوژی، آموزش تجارت

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

marketing competence; technology; business training

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری