بازاریابی من: مطالعه موردی روی ارزیابی صلاحیت استفاده کردن از بازاریابی MBA
Marketing Me: A case study on the evolution of an MBA marketing competence exercise
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 228 |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
3480 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The importance of marketing competence among recent graduates is well documented in pedagogical conversations concerning business education and training (Le Diest & Winterton 2005; Winterton et al 2005; Wellman 2010). The current discussion offers a case study on the evolution of a reflective marketing competency exercise entitled, “Marketing Me.” Used as part of a core
marketing course within a U.S. MBA program over a 10-year period, we describe how the one-page, one-hour assignment has not only led to successful learning and professional outcomes for students, but also improved faculty effectiveness when technological aspects were incorporated.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
صلاحیت بازاریابی، تکنولوژی، آموزش تجارت
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
marketing competence; technology; business training
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.