ایجاد و اجرای جهت گیری های رسمی دانشکده و برنامه های آموزشی در آموزش عالی
The Creation And Implementation Of A Formal Faculty Orientation And Training Program In Higher Education
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – June 2007 Volume 4, Number 6 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
13764 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This document provides an overview of a faculty training and orientation program used for adjunct
faculty at the H. Wayne Huizenga School of Business and Entrepreneurship at Nova Southeastern
University. The model includes components for assessing, hiring, orienting, and providing initial
training for a diverse cadre of part time faculty in many distant locations. The authors make
suggestions as to how this model can be used to provide long-term success in orientation and
training, including an argument for appropriate rewards for both new hires and the full time faculty
involved in their training
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
برنامه های آموزشی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
،Training Program
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.