ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۷ اردیبهشت

افسانه به عنوان یک منبع با ارزش فرهنگی و زبانی غنی برای آموزش یک زبان خارجی به زبان آموزان جوان

Folktales as a Valuable Rich Cultural and Linguistic Resource to Teach a Foreign Language to Young Learners

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله 23-28 2016 sciencepg
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 25370

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Quite a few language teachers and educators have supported the literature-based approach in teaching both a second and foreign language. In many cases the use of stories including folktales has been observed to be most common of all types of literature in language classrooms. This article highlights the multifaceted rationale for using folktales to teach foreign languages, especially to young learners. It presents features of folktales which have the potentials to facilitate child foreign language acquisition. The article also provides implications for how folktales can be used effectively in language classrooms for young learners.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

افسانه های قومی واجدادی، کودکان، آموزش، زبان خارجی، داستان

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Folktale, Children, Teaching, Foreign Language, Stories

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری