ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۶ اردیبهشت

افزایش آموزش مستقیم در فیزیک مقدماتی برای حمایت از مدل سازی توانایی ذهنی دانش آموزان

Enhancing Direct Instruction on Introductory Physics for Supporting

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Education Studies
کد APA Published by Canadian Center of Science and Education
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 111

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper describes an instructional design for introductory physics that integrates previous research results of physics problem-solving and the use of external representation into direct instruction (DI). The research is a part of research in obtaining an established instructional design to support mental-modeling ability. By integrating with the previous research results of problem-solving and external representation with the characteristics of DI,we obtained stages of a hypothetical design. The hypothetical design has been developed by implementing phases of formative research to obtain a final model of enhanced direct instruction (EDI). Results of experimental phase showed that EDI can support the students’ mental-modeling ability.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش مستقیم، افزایش آموزش مستقیم، نمایندگی های خارجی، مدل سازی توانایی ذهنی، حل مساله

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

direct instruction, enhanced direct instruction, external representation, mental-modeling ability,problem-solving

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری