استفاده عمده درست تست-کسب و کار به عنوان ابزار ارزیابی و انگیزه برای بهبودبرنامه : پانزده سال تجربه در موسسه نظامی ویرجینیا
Using The Major Field Test-Business As An Assessment Tool And Impetus For Program Improvement: Fifteen Years Of Experience At Virginia Military Institute
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – February 2008 Volume 5, Number 2 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12526 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
We examine the history of VMI’s use of the Major Field Test as an assessment tool for its
Department of Economics and Business. Further, we chronicle how the information gathered
from a decade and a half of use has shaped the curriculum, faculty composition and policies
within the Department. There is evidence that the policies surrounding how and when the Major
Field Test is administered influences student performance on the test and that it can be a valuable
component of a comprehensive assessment program.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
.
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
.
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.