استفاده از مربی بیمار بشر (HPS) برای رسیدن به اهداف یادگیری در سراسر دروس همزمان هسته پرستاری: یک مطالعه مقدماتی
Utilizing Human Patient Simulators (HPS) To Meet Learning Objectives Across Concurrent Core Nursing Courses: A Pilot Study
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – January 2010 Volume 7, Number 1 |
سال انتشار |
2010 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
10828 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Associate Degree Nursing (ADN) faculty are challenged by the monumental responsibility of
preparing students to function as safe, professional nurses in a two year course of study.
Advances in computer technology and emphasis on integrating technology and active learning
strategies into existing course structures have prompted many nurse educators to explore the use
of Human Patient Simulation (HPS) utilizing high-fidelity human patient simulators. This pilot
study was designed to assist ADN faculty to determine students’ perceptions regarding the use of
HPS scenarios as a teaching strategy to meet course objectives across multiple core ADN nursing
courses in a single quarter.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
بشر شبیه سازی بیمار، شبیه سازی، فن آوری
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Human Patient Simulators, simulation, technology
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.