ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت

استفاده از مدل یادگیری پیچیده در ارزیابی قابلیت

Using the complex learning situation model in the evaluation o fcompetence

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Available online at www.sciencedirect.com
سال انتشار Procedia - Social and Behavioral Sciences 180 ( 2015 ) 1 – 6
فرمت فایل PDF
کد مقاله 4965

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The context of today teaching and learning is shaped by new models of curriculum design with big implications on teachers’ current
practices in classroom. One of those models is represented by the competence based curriculum (CBC) design model and its
innovative way of seeing the curriculum architecture and their interactions. It brings a certain view on competence with determined
effects on designing the education context and instruction activities. The papers focuses on the issues of competence evaluation
and addresses the challenge of designing models for competence evaluation by capitalizing the complex learning situations (CLS)
model as an efficient way of competences development and evaluation.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

وضعیت یادگیری پیچیده (CLS)؛ ارزیابی صلاحیت؛ طراحی برنامه درسی؛

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

complex learning situation (CLS); competence evaluation; curriculum design;

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری