استفاده از دوره ارز به عنوان یک ابزار آموزشی
Using Course Currency As A Didactic Tool
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – November 2007 Volume 4, Number 11 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14516 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Classroom participation is an important and frequently used pedagogical strategy. This paper
examines how awarding students with course currency, bills that are redeemable for bonus points
at the end of the term, affects class participation and students’ understanding of the material. The
research uses surveys and data analysis to examine the effectiveness of using course currency. It
finds that course currency increases students’ participation, improves students’ grades and is
generally liked by students. Course currency can also be effectively used in simulations of
socioeconomic institutions.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
ابزار آموزشی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Didactic Tool
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.