ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
سه شنبه, ۲۸ فروردین

استفاده از داربست فراشناختی برای بهبود موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه،

The Use Of Metacognitive Scaffolding To Improve College Students’ Academic Success

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – November 2010 Volume 7, Number 11
سال انتشار 2010
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11499

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

In this era of accountabilities and complex ecologies, it is important to highlight results from
metacognitive scaffolding, aimed at enhancing the learning strategies of a group of college
freshmen preparing for the Praxis 1 examination. The purpose of this study was to analyze the
impact of the use of metacognitive scaffolding used to enhance the literacy skills of 35 college
students on their performance as measured by their test scores in Praxis 1 examination. It focuses
on the importance of learning strategies to academic success, and literacy challenges encountered
by college students. The result from the study indicates substantial improvement in students’
literacy performance on Praxis 1 examination.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

فراشناختی، داربست، بهبود، دانشگاه، علمی دانشجویان، موفقیت

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Metacognitive، Scaffolding، Improve ،College، Students’ Academic، Success

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری