ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت

استفاده از بازتاب ارزیابی نتایج دوره

Using Reflection To Evaluate Course Outcomes

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – March/April 2009 Volume 6, Number 2
سال انتشار 2010
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11013

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Student feedback is essential to improving the quality of instruction in higher education. This
article chronicles the process by which an end-of-course reflection exercise was used to gather
additional feedback from students and to determine learning outcomes in online course for adult
learners. Students were given guiding questions for the reflection activity and student responses
were analyzed using categorizing strategies. Four themes emerged from the student responses
(qualitative data) including academic planning, earlier exposure to the Kolb model, application of
Kolb model to career and professional lives, ability to organize and present information, and
student satisfaction.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ارزشیابی دانشجو از آموزش، ارزیابی آموزش قبل، انعکاس دانشجو، زبان آموزان متوسطه ، آموزش از راه دور

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Keywords: Student Evaluation of Instruction, Prior Learning Assessment, Student Reflection, Postsecondary Adult Learners, Distance Education

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری